Hon i det blååa har landat.

Gårdagen var så suverän den kunde bli. Nu vrider jag på mig. Fast fokuserar. Inga onödiga nejmen hej på dig.
Men under tiden. Säg mig. Åsikter är trevligt och roligt och bra och underhållande och ledsamt och frustrerande och irriterande och frihet och så går man igång för man vill ha "rätt" (vilket inte går för då sällar man sig till dem som alltid har fel) och så vidare, men är det tillräckligt. Jag vet inte. Urrsch. Diktatorn svajar. Under tiden så låter jag fegt tiden gå. Har haft 20 sidor kvar att läsa i min engelska konstbok lite för länge nu. Nu ska de bli noll. Solen gick i moll.

Dagens musica; Dolly Parton's High and Mighty och Du vet väl om att du är värdefull. Åhå bara kristet, nämen så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0