HåVeeeblåå

HAha. Idag ska jag på hockeymatch. Muha. Lhc möter HV71 och det är en förbenat dum fråga att fråga vilka jag hejar på=). "Hv blåå, Hv blååå" kommer jag och henke stå och skrika.... eller alltså. Vi skulle om det inte vore för att matchen spelas på lhc´s hemmaplan dvs i Cloettacenter och att vi antagligen sitter mitt i fiendeland. Jag måste verkligen lägga band på mig. Men jag börjar redan bli nervös. Fatta om HV vinner! Då är de 1 poäng från Timrå, + att Timrå har spelat en match mer. Snart serieledning. Jag ska inte ha röda kläder på mig.  
Ska bli skönt att komma härifrån, om än tillfälligt. Seriöst så dör man här (hur många gånger har jag inte sagt det?). Jag fattar inte. När jag gick på hjälmared så...ja rastlös var man då inte! Folk ville hitta på saker, trots väldigtmycketpålandet-skola. Spela spel kunde man alltid! Men inte här då, ah utom möjligtvis schack då. 
Imorn blir det en sväng till Jönköping, hem, a6 och hem hit, sen på torsdag väntar premiären av James Bond, i Motala kl 23.59 (tycker det ska bli väldigt kul att gå på premiär där och då=), och sen på fredag åker jag hem. 
Idag hade vi dock en intressant lektion, utan lärare hehe. Vi kollade på "existens" (älskarälskar låten) om svenska kyrkans dåliga arbetsmiljö. Det är helt sjuuukt. S.K ligger i toppen av alla svenska organisationer/företag på anmälningar. Orkar inte skriva ner allt smart och allt korkat, sliskiga egenkära män samt om underbara AnnaKarin Hammar som är så sund och härlig och frisk..   
Ha det gött.

/Le 

Kommentarer
Postat av: Zacha

Anna Karin Hammar? Nädu, henne har jag sjukt svårt för... riktigt glad att inte den blev ärkebiskop. (mycket p.g.a. partnerskapet)

Så du är i linköping utan att säga till mig? Hoppas lhc vinner, rätt åt dig.

2006-11-21 @ 17:14:54
URL: http://www.soilheart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0