Fredag

Jag visste inte om det förrän nyss, men jag är i himla stort behov av en klokpetterpromenad. Så om någon skulle vilja fixa hit honom nu skulle jag vara tacksam. Inte mycket fungerar och där kommer han in i bilden, en väldigt bra förmåga besitter han=).  

Jag är hemma med hela "familjen Ekström", med allt som det innebär. Det är himla skönt ska jag säga. Klarar inte av flera konflikträdda personer. Konflikträdda personer finns ju Överallt! De förpestar även om de inte är medvetna om det. För även om de kväver sina känslor så märks de ju av. Hoppas vi tillsammans kan jobba bort konflikträdslan i vårt samhälle, för den hör inte hemma här, och har aldrig gjort så. Det är också en av anledningarna till skönheten med att vara hemma.  

Idag var det 50årskalas nr 1 Anders Dahlqvist. Han är en sann förebild. 
Imorn är det 50årskalas nr 2 Bo Sandahl. Sann morbror. 

Love actually går brevid mig. Åh. "All I need is you, and you, you". Blajja.

Och ändå har den här veckan vart underbar på så många vis.

Topp
1.Matchen då HV vann med 8-6 mot lhc. 
2.Jkpg var välbehövligt. 
3.James Bond var hyfsat bra. Det var ...intressant. Daniel Craig har väldigt biffig kropp. Så ni vet=).
4.Emeliesamtal
5.Kajsa

   

Kommentarer
Postat av: kajsa

2006-11-25 @ 14:40:24
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se
Postat av: kajsa

2006-11-25 @ 14:41:17
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0