Tada!

Ikväll; HV-Lhc (av nån skum anledning ser jag "jämt" deras matcher). och det ska bli så underbart att få komma till kinnarps arena, där taket inte ligger platt som betongen i cloetta, utan inger rymd. Skrika och dansa och uppfyllas på läktarn i princip. En otrolig hvkänsla. Tänk om våra kyrkor skulle vara så?

Imorn och framåt (5 jan); Kina! Jag får inte bara utforska Beijing och Kina, Drömresa, jag får även mellanlanda i Finland, vilket innebär att  jag får lägga till två länder på min "landreselista"=). Överleva, överraskas, bli överfylld av intryck, och folk överallt. Man kan nog komma på massa "över" om kina. Åh.
Så nöjd. 

och återigen.

Ta ställning på www.livsviktigt.se   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0