lektioner

Om 5-6 timmar kommer min syster hit. Det är minsann på tiden=). Hon byter ut sjaskiga Bromma till underbara vasstena. Åh men åh viilket uppköp. Det blir skönt att få hit henne, så kan jag få umgås med en person utan att ständigt behöva tänka på vad som hoppar ut ur munnen. Inte så att jag tänker på det annars mehen ändå. Hur ska jag underhålla henne??? Shit. Jag måste städa, annars kommer det första hon gör vara att anmärka på hur stökigt det är, och jisses badrummet. Fast jag kanske borde spara den till dig? hehe. 
Jag är himmelskt trött på de flesta här. Jag skulle verkligen behöva en glädjekickspark i baken. Någon som är villig? Gnäller jag lite mycket? Borde kanske ta och ändra inställning. Det är ju trots allt bara 12 dagar kvar här, tror jag.
Jag hade min småprats-lektion med Maja f igår. Jag vet inte om jag har blivit så mycket klokare faktiskt=). Smalltalk är tydligen ett av livets nödvändigheter. 
Nästa inbokade lektion blir min och Toves operalektion med regina och richard. hahahahahahaha. En av oss sjunger som en kråka och det är inte jag. Vilket gör det hela så mycket roligare. Vi kommer skämma ut oss det sista vi gör på skolan. Men jag blir hellre ihågkommen än blir en whiteboard. Hellre väcker känslor än ingenting.
Jag har haft ganska mycket samtal med tove på sistonde. Mitt tycke om henne varierar sig ständigt, men på det hela taget är hon en väldigt intressant, verbal och rolig person. Allt gott kan ju likaväl bli äckligt. Och tex det faktum att både maja och tove är äckligt verbala, kan föra något gott med sig. Gott på mig.
Det är faktiskt himla bra att ta lektioner av andra. låta andra lära mig deras extraspecialbraiga kunskap. Har även haft lektion med erika, å jag med henne(även om den var väldigt trött, improviserad å kort lektion), erik ska kanske ha en med mig också. och de lektionerna är absolut mer intressanta än skolans!      

Kommentarer
Postat av: Zacha

"Hon byter ut sjaskiga Bromma till underbara vasstena." ungefär där slutade jag läsa. hoppas att det inte stod något viktigt.

2006-12-08 @ 17:49:15
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: linnea

jag var ironisk, daniel

2006-12-09 @ 12:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0