Kändisar i vasstena!! =)

Hahaha, det här måste vara roligaste vasstena-lördagen i mannaminne.
Vi har kändisar på torget!!
Inte vilka personer som helst heller, nejnej Martin Stenmark samt Andreas och grännabonden från "Bonde söker fru"!!! Att inte digga Martins musik, när något äntligen händer, vore slöseri med musik. Däremot att som erika digga hela paketet, kunna sångerna och ta kort på han, det vore att gå för långt. Men visst, Martin måste vara sveriges snyggaste man, helt klart, och han har en grym röst. Gosh. Jisses. Halleluja.
Jag som hatar hans rimsånger. Det har gått så långt att pernilla och josefin står utanför mitt rum och gallskrik/sjunger "jag kommer inte hem ikväll, om jag känner mig själv" etc... OFTA. 
Ska strax spana in våra kära bönder, de ska ju sälja sin skiva=). Haha, säg mig får ni i storstäderna tex i sthlm, besök av bönderna?? skulle inte tro det. 
Wow vasstena har kändisar som ni inte har. Fy vad stolt jag känner mig.
 
Nattens sömn var mycket underlig. Särskilt när jag vaknar vid fyra ruskigt pigg. Jag visste redan när jag gick och la mig att "jag kommer vakna i natt". Vad gör man då? Sen vaknar igen man vid sju och inser, "jag kan gå upp om en timme, ja min väckarklocka ringer då".... med vetskapen om att då kommer det vara en plåga att gå upp istället. Knas. 

Happ. Ikväll går vi ut, och innan dess är det rimstuga.kanske. Jag har ju inte pratat med jultomten i kiruna ännu. 
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är jag inte i vadstena den här helgen istället?!! bonde söker fru-männen gör livet fullbordat... fast i senaste programmet visade ju sig marcus vara rena torrbollen och andreas är en slusk, men ändå! själv såg jag laleh på mique igår, stackarn uppskattar nog inte kändislivet. förresten GRATTIS till uppsala. mamma sa det i förrgår...

2006-12-16 @ 20:25:41
Postat av: rebecha

haha, vasstena e värre än barca. har inte sett nån kändis här nere än =( snart ses vi! kram

2006-12-16 @ 21:24:30
Postat av: Linnea

Biskopen martin lönnebo var här också. Han är väl kändis i form av sitt ämbete? det här är bara för mycket för mina kändisnerver=)

2006-12-17 @ 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0