Bor jultomten i Kiruna?

Jag tänker på det här med jultomten.
Det är ju trots allt dan före dan före dan före dan före dopparedan.

Tror ni att jultomten bor i Kiruna? 

Posten skickar obestämda brev till (metropolen) Kiruna. Tänk vad miljövänligt. 

Kan min försvunna post tillslut hamna som önskelistor hos tomten?
Kan det vara så väl?
Svek mig inte Herr Jultomte.

Isf, jatack, okej. Hemskt gärna.
Men trots min naivitet så föredrar jag att posten kommer fram till adressaten.


Ingen tid att förlora, ingen tid att förklara. Jag är helt insnöad på Emil Jensen.  

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej!!

ja vem är inte insöad på honom för tillfället hehe... ha en bra kväll! Kram

2006-12-21 @ 18:32:26
URL: http://predella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0