Bojkott!

Seriöst så är det bojkott av 2 företag som gäller. 1) den här himla bloggsidan, som inte sparar vad man skriver. Jag blir vansinnig. Särskilt då jag har skrivit långt och länge. 2) posten! Jag skriver brev som aldrig kommer fram, vad är det för stil?? Seriöst skulle jag vilja spöa skiten ur dem. Vansinnig blir jag.
Utav detta kan vi ta lärdom att vi varken kan lita på statliga företag och myndigheter, eller privatiserade egna företag. Vilka kan vi lita på då? 

Helgen har vart så underbar. Jag är ur kontroll och helt i extas och har ett sprittande glädjerus inom mig som antagligen kommer att vara dött och begravet imorgonbitti. Det värsta är att ingen vill dela min underbara anda. Låt mig få säga några ord om min helg; 
Advent, bil, chock, daniel, emelie, familjen, glädje, hedlund dahlqvist helgegren m fl sköna familjer, inerverande, ja, kyrkan, lisa, maffia, nytt men "oförändrat", psalmer, q, reva, saknad, tyst fotboll, uppskattat samtal med alex till 1000, välbekanta ansikten, wow, x, yrsel, z, återträff, äh, önsten. 
Vad blir roten ur q, z och x?   

Dax att dra vidare med min nyligen inköpta röd/gula tandborste, glömde min gul/vita hemma. 27 spänn är ju inte klokt det heller! Vi bojkottar konsum i vasstena också, tycker jag.  

/Le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0